ŁUP MIESIĄCA (ZARA): TORBA SHOPPER Z DWOMA UCHWYTAMI I ĆWIEKAMI

Długi czas oczekiwania do przymierzalni, tłumy w sklepach i kolejki do kas to znak, że sezon wyprzedaży w pełni...
Ten miesiąc był dla mnie wyjątkowo szczęśliwy jeśli chodzi o wyprzedażowe perełki ( wszystkie swoje łupy przedstawię w kolejnych postach)
Do mojej szafy przybyło tyle ubrań, że powinnam pomyśleć o zakupie nowej szafy...
Nie wiem dlaczego, ale nowa para balerinek czy nawet apaszka sprawia mi większą radość niż nowa bluzka czy jeansy.
Największym szczęściem  był dla mnie jednak zakup torebki od Zary.
Przyznam że, już dawno zakupy online nie dostarczyły mi tylu emocji...Gdy miałam już torebkę w koszyku i miałam zamiar za nią zapłacić nagle pojawił się komunikat, że torebka została już wyprzedana.
Mimo wszystko postanowiłam się wylogować i spróbować ponownie...udało się - złożyłam zamówienie. Miałam szczęście bo kliknęłam ostatnią sztukę tej torebki.
Torebka od czasu wstawienia do sklepu internetowego została wyprzedana w ciągu 3 godzin co mnie nie dziwi bo torebka jest wspaniała i bardzo pakowna.
Ma wymiary 35 x 34 x 17 cm więc jak widzicie jest całkiem duża, ale ja lubię torebki xxl które nie tylko pomieszczą wszystkie moje skarby, ale i optycznie wyszczuplą (tak, duże torebki wyszczuplają sylwetkę, mając taką w dłoni wszystkie możemy poczuć się taaakie malutkie)

A oto królowa dzisiejszego posta :-)





Cena początkowa torebki to 299 zł, mi udało się ją kupić w cenie promocyjnej 169 zł z czego jestem baaaardzo dumna.
Na stronie Zary do kupienia jest  identyczny model tej torebki tylko, że w wersji czarnej którą możecie kupić TUTAJ
Dodam, że czarna torba Shopper kosztuje 149 zł, a jej cena początkowa jest identyczna jak moja...




25 komentarzy:

  1. O Kochana gratulacje. Wychaczyłaś nie lada promocję. Bardzo fajna ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim łupem miesiąca z Zary są czarne Sneakersy z ćwiekami przy rzepie :) Torebka cudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę duże torebki, nie wiedziałam, że wyszczuplają :D świetna zdobycz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam torebki z Zary :) mam już dwie i noszę tylko je, na zmianę :) już nic innego mogłoby dla mnie nie istnieć ;) no chyba, że kolejna torebka Zary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna torba :))


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    Zapraszam na KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba, zakochałam się! Szkoda, ze już niedostępna :( Hmmm już dawno nie kupiłam sobie nowej torby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie 169zł za torebkę, to żadna okazja :P
    ale przyznać trzeba, że bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna! jednak i tak za tania nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no, torebeczka warta swojej ceny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladna,ciekawe jak z wykonaniem.wiem ze przy shopperach czesto szybko niszcza sie raczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo ładna :) oby na długo się sprawdziłą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka :). Uwielbiam torby i buty takiego koloru ;).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawione komentarze.. ♥

Pozdrawiam, Marthe